Wednesday 4 May 2011

♥♥♥ luka di hati ♥♥♥

tak tahu la napa sekejap saya teringat ..kejap lagi saya lupa..
kenapa semua nie berlaku kat diri saya..
semua kerja tak kena..
nak study pon tak boleh..
mungkin mulut boleh kata ok,tabah,cekal..
tapi kat hati nie tuhan jepp yang tahu..
betapa sedih nya hati nie..
rindu semua ada,tapi apa hak saya kan..
tak mungkin dapat semula diri awak..
tak apa lah walaupun perkenalan kita sekejap 
tapi saya dapat rasa kan kasih sayang awk..
saya hargai nya sangat2..
terima kasih atas apa yang awak pernah lakukan pada saya..
teringat time awk teman saya study..teringkat kata-kata semangat awak..
tapi semua tue dulu..sekarang da tak dew kan..
mungkin saya bukan yang terbaik kat awk..
saya sentiasa doakan kebahagiaan awak..
semoga awak dapat mencari insan yang benar2 hargai cinta awk..
saya tidak akan pernah melupakan insan yang bernama "syarafuddin zakwan bin abdul syukor" dalam hidup saya...
terima kasih awak.. :)
semoga awak bahagia..


No comments:

Post a Comment