Friday 10 June 2011

adakah saya merinduinya???

saya tak tahu ape yang bermain difikiran saya..
nak kata kan saya rindu pon,saya tak tahu..
tapi alhamdulilah saya sekarang boleh jalani hidup seperti biasa..
mungkin berkat doa dan sokongan family saya,,sedikit demi sedikit saya boleh menghilangkan bayangan awak dalam hidup saya..
tapi saya juga tak menafikan,kadang-kadang saya teringat juga kat awak..
tipu kalau saya kata,saya tak sedih but saya kena hadapi dengan tabah dan tenang..
mungkin semua nie silap saya so saya kne hadapi nya dengan rela..
alhamdulilah cuty semester kali nie tak berapa sunyi ..
setiap hary saya melayan anak sedara saya yang kiut miut..
mereka semua dapat membuat saya lupa akan kesedihan di haty saya..
kesunyiyan yang saya hadapi dapat saya hadapi dengan enjoy dan hepy2 dengan family saya..
me kaseh sangat2 kat kakak n abg2 ipar2 yang memahami keadaan saya..
dorang ajak saya hiburkan haty dan menjadikan saya seorang yang tabah dan cekal hadapi semua nie..
saya juga berharap saya dapat hidup dengan lebih tenang..
saya juga berharap agar insan yang pernah saya cintai,memaafkan ape yang telah saya lakukan selama ini terhadap dirinya..
semoga dia sentiasa hepy dan hidup bahagia.. :)



No comments:

Post a Comment