Monday 18 April 2011

♥♥♥ SaD ♥♥♥

♥♥♥ saya sedey ary nie, orang yang saya sayang dah lain sekarang♥♥♥

♥♥♥saya rindu pujukan dan rayuan dye yang duluw♥♥♥

♥♥♥law saya merajok dengan dye,dye akan pujuk saya sampai saya ketawa♥♥♥

♥♥♥tapi sekarang,dye tak buat cam tue♥♥♥

♥♥♥duluw saya selalu gelak dan ketawa law dye pujuk saya♥♥♥

♥♥♥smpy dye sanggup nyanyikan lagu untuk saya♥♥♥

♥♥♥ tapi kenapa sekarang tidak♥♥♥

♥♥♥saya pujuk haty saya sendiri♥♥♥

♥♥♥kadang2 menangis blew teringat kan dye buat saya cam nie♥♥♥

♥♥♥napew sayang dye kart saya dah berkurang or da hilang??♥♥♥

♥♥♥npew buat mia cam nie??♥♥♥

♥♥♥saya menyusahkan kew or membebankan hidup dye??♥♥♥

♥♥♥ saya harap dye tahu yang mia sayang kan dye sangat2♥♥♥

♥♥♥tiada yang lain selain dye♥♥♥

♥♥♥tapi bilew saya dah sayang, please jangan buat saya cam nie♥♥♥

No comments:

Post a Comment