Monday 18 April 2011

♥♥♥sAyA hAnYuT dAlAm CiNtA aWaK♥♥♥



♥♥Harus bagaimana lagi♥♥
♥♥Dan terus begini♥♥
♥♥Dengarkan aku♥♥
♥♥Lihat ke mataku♥♥
♥♥Cukup sudah kau menghukum♥♥
♥♥Salahku tetap salahku♥♥
♥♥Benarkan ku berbicara♥♥
♥♥Agar bisa pulih semua♥♥
♥♥Namun harus sampai bila♥♥
♥♥Kau kan diam seribu bahasa♥♥
♥♥Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu♥♥
♥♥Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu♥♥
♥♥Bagaimana ku nanti♥♥
♥♥Bila tiada mengganti♥♥
♥♥Yang ku ada hanya kamu saja♥♥
♥♥Saat mata terpejam♥♥
♥♥Hanya kau ku terbayang♥♥
♥♥Menghapus semua segala rasa di jiwaku♥♥
♥♥Saat mata terbuka♥♥
♥♥Kamulah yang pertama♥♥
♥♥Tak mampu aku♥♥
♥♥Bayangkan♥♥
♥♥Hidup tanpa dirimu♥♥
♥♥Aku memang bersalah♥♥
♥♥Selalu saja mengabaikan mu♥♥
♥♥Dan tapi dah ku sedari♥♥
♥♥Segala perit kau lalui♥♥
♥♥Ku terlupa kau terluka♥♥
♥♥Dan memang selalu♥♥
♥♥Aku bersalah♥♥
♥♥Selalu saja mengabaikan mu♥♥
♥♥Meninggalkan mu♥♥
♥♥Dan tetapi itulah aku sedari♥♥
♥♥Segala perit yang kau lalui♥♥
♥♥Kerna diriku yang terus hanyut♥♥
♥♥Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu♥♥
♥♥Bagaimana ku nanti♥♥
♥♥Bila tiada mengganti♥♥
♥♥Yang ku ada hanya kamu saja♥♥
♥♥Bagaimana ku nanti♥♥
♥♥Bila kau tak di sisi♥♥
♥♥Yang ku ada hanya kamu saja♥♥



nie larh lagu yang selalu my hubby nyanyikan untuk i blew i marah or merajok ngn dye. .
ThaNks b. . love u so much .. 


No comments:

Post a Comment