Tuesday 19 April 2011

♥♥♥ Sakit Hati♥♥♥

♥♥♥ pagi yang indah nie. .saya tak rasew pown nak tidow. .♥♥♥
♥♥♥ air matew rasew macam nak mengalir jepp. .♥♥♥ 
♥♥♥ tapi saya tahan supaya dia tak keluar untuk kali ini♥♥♥ 
♥♥♥ hati ini rasew macam dihiris dengan pisau yang tajam♥♥♥ 
♥♥♥ pedih,sakit tapi saya tahan dan bersabar dengan hati yang tenang♥♥♥ 
♥♥♥ mungkin setiap kata-kata insan yang kitew sayang kadang-kadang menguris hati kita♥♥♥ 
♥♥♥ walaupun ianya satu nasihat♥♥♥
♥♥♥ dye x sukew saya letak pic profile mia kart fb yang seksi-seksi♥♥♥ 
♥♥♥ dye tak nak orang lain tengok saya♥♥♥
♥♥♥ tapi yang saya pelik sangat-sangat,pic saya sume mia privacy♥♥♥ 
♥♥♥ yang boleyh tengok hanya dye seorang but kenapa still cakap cam to kart saya♥♥♥ 
♥♥♥  saya tahu saya bukan seorang yang baek,perfect. .♥♥♥ 
♥♥♥ masih sedar lagi diri nie cm new. .♥♥♥ 
♥♥♥ saya x sebaik ex gurl dye but saya adew gak haty nk terasa dengan kata-kata dye♥♥♥ 
♥♥♥ kenapa dari awal tak bagitahu benda ini,sampai mia kena tegur dengan adik dye sendiri♥♥♥ 
♥♥♥ malu sangat,tuhan jepp tahu rasew nie cm new. .♥♥♥ 
♥♥♥ sakit aty,tapi tak pew larh nak buat cam manew kita x sebaik dye dan kita x seperfect diri nyew♥♥♥ 
♥♥♥ tak pew larh biar saya tenang kan haty nie sendiri,tak mahu nak bertekak atau bertikam lidah dengan dye♥♥♥ 
♥♥♥ lepas nie susah bagi saya bilew nak borak dengan dye secara open sebab saya rasew malu bilew nk borak-borak open dengan dye,takot nanty dye pikir ktew nie perempuan apew pulak♥♥♥ 
♥♥♥ seburuk-buruk saya,saya masih tahu harga diri mia and maruah mia♥♥♥ 
♥♥♥ saya tahu apew yang buruk dan apew yang baek dalam life saya♥♥♥
♥♥♥ saya masih tahu batas pergaulan mia,tapi tak pew larh mungkin dye belum mengenali diri mia siapa yang sebenarnyew♥♥♥ 
♥♥♥ tak pew larh saya,saya kne heppy dan selalu heppy :)♥♥♥

4 comments:

  1. Syg, b x prnh anggp pn syg gurl yg jahat...
    b x prnh sesekali pn pkr cam 2...
    syg jgn sme kn syg ngan ex2 b 2..
    dorg sume bkn baik...
    b tau syg la yg tbaik tuk b..

    ReplyDelete
  2. x pew larh. .
    sy mungkin ade bnyak kekurangan. .
    jika x bleyh terima sy ape ade nyew,sy terima . .
    :)

    ReplyDelete
  3. syg, pape psl syg pn b trime...
    klu ade kekurangan pn b trime jgk syg..
    awl lg b dh gtau syg yg b trime syg seada nye..
    syg plez jgn pkr bkn2 k...

    ReplyDelete
  4. thanks b. . insyallah syg akn cbe buat yng terbaek utk hbgn ktew :)

    ReplyDelete